چگونه یک استایل زیبا داشته باشیم

چگونه یک استایل زیبا داشته باشیم

امروزه با پیشرفت فشن و مد بسیاری از افراد استایل خود را فراموش کرده و به دنبال فشن می‌روند باید این را بدانید که هر استایلی به شما نمی‌آید و باید هوشمندانه انتخاب کنید در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین استایل خود را انتخاب کنید.

 

با توصیه های مد برای شیک کردن هر ظاهری در کمد خود، به استایل خود اعتماد کنید.

۱٫کمد لباس کپسولی خود را کار کنید.

۲٫مطمئن شوید که لباس‌هایتان کاملاً مناسب هستند.

۳٫یاد بگیرید که چگونه نسبت ها را متعادل کنید.

۴٫خریدار بهتری شوید.

۵٫یک کمربند اضافه کنید.

۶٫بازی با رنگ.

۷٫الگوها و بافت ها را مخلوط کنید.

چگونه یک استایل زیبا داشته باشیم,استایل با شلوار بگ

سبک های تحقیق

 برای الهام گرفتن نیازی به ورق زدن مجلات مد ندارید. شما می‌توانید سبک ها را به هر کجا که نگاه کنید پیدا کنید. فیلم مورد علاقه خود را دوباره تماشا کنید و متوجه شوید که چه نوع لباس هایی می‌پوشند. باید کسی در زندگی شما وجود داشته باشد که سبکش به شما الهام بخشد. برای مشاوره با آن شخص تماس بگیرید.

برخی از پارامترها را برای کمک به استایل خود تنظیم کنید. نترسید که ترکیبی از چند سبک را استفاده کنید.

استایل خود را برنامه ریزی و انتخاب کنید,استایل دانشجویی

استایل خود را برنامه ریزی و انتخاب کنید

 پس از تعیین برخی دستورالعمل ها برای خود، به لباس هایی فکر کنید که می‌توانید برای کمک به این ایده استفاده کنید. از کارهای کوچک شروع کنید و وسایلی را برای پیدا کردن آسان در نظر بگیرید مانند یک ژاکت جین یا یک جفت دستکش.

ویترین خرید این به شما ایده می‌دهد که در حال حاضر چه چیزی در سبک است، و به شما فرصتی می‌دهد تا ببینید چه مواردی را دوست دارید و چه مواردی را دوست ندارید.

لباس برای بیان سبک قانون ندارد.,استایل تابستانی

لباس برای بیان سبک قانون ندارد.

شما خودتان و بدنتان را می‌شناسید. سبک از درون می‌آید. این از شخصیت و آرزوهای شما ناشی می‌شود. اشکالی ندارد که یک ترند لباس را دوست داشته باشید، فقط مطمئن شوید که قبل از شروع به کار دو بار فکر کنید. جنبه هایی را از روندها بگیرید، اما در نهایت شخصیت خود را حفظ کنید.

بخشی از کمد لباس خود را پاکسازی کنید.

بخشی از کمد لباس خود را پاکسازی کنید.

لباس‌هایتان را مرور کنید و سه توده مختلف درست کنید: نگه دارید، شاید، هدیه دهید. یک چشم خلاق داشته باشید و فکر کنید که چگونه می‌توانید لباس های فعلی خود را با سبکی که تصور می‌کنید تطبیق دهید. لباس های قدیمی خود را به دوستان خود پیشنهاد دهید یا سعی کنید آنها را در یک فروشگاه لباس دست دوم بفروشید.

حواستان به لباس های برند باشد.,استایل تابستانه

حواستان به لباس های برند باشد.

 شما نیازی به خرید انحصاری بر اساس برند ندارید. مهمترین قانون داشتن استایل این است که با برچسب ها تعریف نشوید. برای اینکه فردی شیک باشید نیازی به پوشیدن گوچی یا برند های مطرح دیگر ندارید. مهم این نیست که چه چیزی می‌پوشید، بلکه نحوه پوشیدن آن مهم است.

فصل خود را بشناسید,استایل تابستانه

فصل خود را بشناسید

اگر ماه پاییز در بندرعباس یا منطقه جنوب است، برای موج سرمای بعدی بیرون نروید. گاهی اوقات خرید خارج از فصل هوشمندانه است اگر میزان ترخیص آن کالا به اندازه کافی کم باشد. برای یک قانون کلی، عملگرایانه بخرید و لباس هایی بخرید که فردا بتوانید بپوشید.

از آنجایی که در حال بهبود استایل خود هستید، با خرید لباس هایی که به راحتی می‌توانید آنها را به نمایش بگذارید، احساس بهتری خواهید داشت.

با یک دوست خرید کنید.,استایل تابستانه

با یک دوست خرید کنید.

کسی را انتخاب کنید که با شما بیاید که یا لباس خوبی بپوشد یا نقش مدافع استایل شما را بازی کند. داشتن یک دوست در اطراف می‌تواند به شما کمک کند لباس ها را سریعتر و کارآمدتر الک کنید. داشتن کسی که به نظرش در مورد لباس‌هایی که مطمئن نیستید اعتماد دارید کمک می‌کند.

رنگ های خود را در نظر بگیرید.,استایل تابستانه

رنگ های خود را در نظر بگیرید.

هر کس رنگ های خود را دارد که در آن احساس راحتی می‌کند. اگر چیزی پیدا کردید که خارج از پالت رنگ شما قرار دارد، در مورد آن خوب فکر کنید. به خصوص لباس هایی را امتحان کنید که خارج از راحتی رنگ شما هستند. هیچ دلیلی وجود ندارد که اگر چیزی خوب به نظر می‌رسد یا مطابق با سبکی است که می‌خواهید نخرید. فقط در مورد آن فکر کنید و رسید را ذخیره کنید.

بدانید که چگونه لباس ها را کنار هم بچینید.,استایل تابستانه

بدانید که چگونه لباس ها را کنار هم بچینید.

شما می‌توانید تعداد زیادی تکه لباس زیبا داشته باشید، اما هیچ کس را خیره نمی‌کند مگر اینکه بدانید چگونه آنها را کنار هم بچینید. بیاموزید که چه رنگ هایی به خوبی با هم کار می‌کنند. به چرخه رنگ نگاه کنید و مطالعه کنید که چه رنگ هایی مکمل یکدیگر هستند. بدانید چه زمانی کفش‌های پاشنه بلند و چه زمانی به سراغ کفش‌های کتانی بروید.

یک ظاهر تک رنگ را امتحان کنید، به این معنی که همه لباس های شما یک رنگ هستند. این یک تکنیک اساسی است، اما می‌تواند مدرن و شیک به نظر برسد.

از لوازم جانبی استفاده کنید.

از لوازم جانبی استفاده کنید.

جواهرات و سایر اکسسوری ها می‌توانند یک لباس را از حالت خوب به شیک بودن تغییر دهند. بدانید که چقدر جواهرات بیش از حد است. وقتی برای اولین بار تکنیک های جدید را برای لباس خود امتحان می‌کنید، همه چیز را با اعتدال مصرف کنید. پوشیدن کلاه را در نظر بگیرید و نوع کلاهی را که مناسب لباس شماست، در نظر بگیرید.

و در آخر

اعتماد به نفس داشته باشید. لباس هایت را بپوش؛ اجازه نده لباست تو را بپوشد! سبک  و متد یا استایل به معنای توانمندسازی شماست. قرار نیست شما را خودآگاه کند. خود را موظف به ماندن در منطقه راحتی خود نکنید. همچنین بدانید که یک روز بد مد , شما را تا آخر عمر بدون استایل نخواهد کرد.

حال که دانستید چگونه می‌توانید شیک پوش باشید میتوانید با مشاهده کردن چند مدل از یک برند بدانید که استایل شما را شامل می‌شود یا ن.

مانتو دنیز با استفاده از طراحان بهترین متد روز را در اختیار شما می‌گذارد و هر نوع سلیقه و استایلی را در نظر میگیرد. استفاده از طراحان هنرمند و خیاط ماهر و استفاده از مواد اولیه و پارچه مرغوب بهترین استایل را به شما می‌دهد.


انواع مانتو

daderaya1
پیشنهاد لحظه ای
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *