رنگ هایی که شما را جوان تر نشان می دهند

رنگ هایی که شما را جوان تر نشان می دهند

همه همیشه به دنبال کارهایی هستند که می‌توانند انجام دهند تا جوان تر به نظر برسند. این اغلب به این واقعیت نسبت داده می‌شود که مهم نیست اهل کجا هستید یا ژن‌های خانواده ‌تان چقدر خوب هستند، شما همچنان پیر می‌شوید بالاخره پیری تنها چیزی است که همه ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. و تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که لباس ‌هایی را با بهترین ترکیب رنگ ها انتخاب کنیم که نه تنها بهترین ویژگی‌های ما را تکمیل می‌کنند، بلکه ما را جوان ‌تر نشان می‌دهند. در این مقاله نگاهی به تأثیر رنگ بر ظاهر شما می اندازیم، به ویژه رنگ هایی که فوراً چندین سال از چهره و بدن شما را کمتر نشان می دهد.

جوان تر شدن

این بحث مهمی است زیرا با افزایش سن و نازک شدن موها و پوست ‌تان، متوجه می‌شوید که به طور طبیعی باترکیب برخی از رنگ‌ها کشش قوی را برای دیگران احساس می‌کنید، و این فقط مربوط به رنگ لب یا آرایش و یا موهای شما نیست، بلکه نگاه کامل شما ممکن است متوجه شوید که رنگ‌های مشکی و سفید یا رنگ‌های پررنگ‌ تری نسبت به گذشته می‌‌پوشید زیرا ناگهان این رنگ‌ها باعث می‌شوند احساس شادی، سبک‌ تر و جوان ‌تر کنید.

اگر خود را در این موقعیت می‌بینید، ابتدا بدانید که خیلی خوب است که هر آنچه را که در حال حاضر احساس می‌کنید داشته باشید، و همچنین، شما این آزادی را دارید که هر چیزی را که دوست دارید بپوشید، به خصوص اگر رنگ های جدید ترجیحی شما سال های سن شما را از بین ببرد. همچنین هیچ چیز بدتر از پوشیدن لباس هایی با رنگ هایی نیست که شما را مسن تر از آنچه هستید نشان دهد.

به یاد داشته باشید که علیرغم سرمایه‌ گذاری ‌هایی که روی رژیم‌ های زیبایی انجام داده‌اید، از جمله تزریق، سرم، رژیم‌های غذایی، مرطوب‌ کننده‌ ها، نحوه لباس پوشیدن بدنتان برای جوان ‌تر نشان دادن شما بسیار مهم است.

بنابراین، کدام رنگ پارچه به شما کمک می‌کند جوان تر به نظر برسید؟

رنگ لباس هایی که شما را جوان تر نشان می دهند

سفید

  • سفید

رنگ سفید رنگی است که برای همه سنین مناسب است . برای لباس های روزمره و یا مجلسی و حتی رسمی شما می‌توانید از این رنگ استفاده کنید . این رنگ جلوه خاصی به شما می‌بخشد و با ترکیب رنگ کفش و یا کیف می‌توانید خود را شیک و جوان تر نشان دهید.

فیروزه ای

  • فیروزه ای

فیروزه‌ای یکی از آن رنگ‌ هایی است که بدون در نظر گرفتن رنگ پوست، درخشش زیبایی را برای هرکسی که آن را می‌‌پوشد به ارمغان می‌آورد. و با تغییرات زیادی در رنگ فیروزه ای، برخی از آنها به سمت سبزتر یا آبی تر متمایل می‌شوند، به سختی می‌توان رنگ را اشتباه کرد.

اما به عنوان یک قانون کلی، می‌توانید فیروزه ‌ای مناسب برای رنگ پوستتان را با چرخاندن روی بازو برای بررسی رنگ رگ ‌های اطراف مچ دست پیدا کنید، سپس رنگ فیروزه‌ای را انتخاب کنید که به رنگ رگ‌ هایتان نزدیک ‌تر است. و از آنجایی که رنگ پوست شما در قسمت متوسط تا تیره مقیاس قرار دارد، باید به دنبال رنگ فیروزه ای با رنگ متوسط باشید تا جلوه ای عالی برای مقابله با سن داشته باشید.

و اگر تاپ فیروزه‌ای می‌پوشید، آن را با رنگی کم ‌رنگ، مثلاً بژ، ست کنید. همچنین می‌توانید از ترکیب قسمت های کوچکی از لباس از رنگ فیروزه ای امتحان کنید.

تناژ رنگ های قرمز

  • تناژ رنگ های قرمز

وقتی صحبت از رنگ‌ های قدرتمند به میان می‌آید، قرمز در صدر این فهرست قرار دارد و شما را جوان ‌تر نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد به طبیعی‌ ترین راه‌ ها از سن سرپیچی کنید. بهترین بخش این است که طرح یا برش لباس سبز رنگی که می‌پوشید مهم نیست زیرا ترکیب رنگ سبز با قرمز محشر است. شما فقط باید قرمز های خود را به درستی تزئین کنید.

صورتی

  • صورتی

هیچ چیز بهتر از یک لباس صورتی روشن، شیک بودن را نمی‌گوید. و اگر بالای ۴۰ سال دارید اما نمی‌خواهید همسن و سال خود به نظر برسید، به سراغ رنگ‌های صورتی روشن و پررنگ بروید. ما در مورد رنگ های پر جنب و جوش صورتی، مانند صورتی تند صحبت می‌کنیم. افراد مشهور را دیده‌اید که به راحتی لباس ‌های صورتی را ترکیب می‌کنند و جلوه خاصی به خود می‌دهند.

بنفش یاسی

  • بنفش یاسی

بنفش یاسی به‌عنوان یکی از کم‌ رنگ ‌ترین انتخاب ‌های رنگی برای هر کسی که به دنبال لباس ‌هایی در رنگ‌ های قدیمی است، قرار می‌گیرد، اما این رنگ در واقع مانند جادویی عمل می‌کند. بنابراین، دفعه بعد که به فکر پوشیدن چیزی غیر از رنگ‌های قرمز و مشکی در کمد هستید، چطور می‌خواهید کمی بنفش یاسی به تن کنید و ببینید چقدر جوان به نظر می‌رسید؟ بهترین بخش در مورد بنفش یاسی این است که تقریباً با تمام رنگ های پوست کار می‌کند و رنگ چهره شما در هیچ نقطه ای مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

رنگ های پاستیلی

  • رنگ های پاستیلی

رنگ های پاستیلی مانند صورتی کمرنگ و یا سبز کمرنگ و… در سال های اخیر بین جوانان بسیار ترند شده است و شما می‌توانید و با ترکیب آن با رنگ های خنثی خود را جوان تر و شاداب تر و جوان پسند تر کنید.

این رنگ های بالا برخی از بهترین گزینه ها برای شروع هستند. این رنگ‌ های تند تغییر خوبی نسبت به رنگ ‌های مشکی و آبی معمولی ارائه می‌دهند، و علاوه بر اینکه به شما احساس اعتماد به نفس می‌دهند زیرا جذاب هستند، همچنین شما را بسیار جوان‌تر نشان می‌دهند.

علاوه بر این رنگ ‌ها، می‌توانید با پوشیدن شلوار جین کاملاً جوان ‌تر به نظر برسید. همچنین سعی کنید صورت خود را آرایش روشن کنید، الگو ها را در در خود ترکیب کنید، از یقه های خدمه خودداری کنید، از پوشاندن بیش از حد خودداری کنید، کمی پوست را نشان دهید و همیشه تعادل کاملی بین لباس و رنگ آن پیدا کنید. فراموش نکنید که لوازم جانبی خود را ساده کنید. مانتو دنیز به تمامی اصول طراحی مسلط است و برای هر رده سنی لباس با ترکیب رنگ های فوق العاده دارد کافی است یکبار لذت خرید از مانتو دنیز را امتحان کنید.


انواع مانتو

daderaya1
پیشنهاد لحظه ای
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *