همه چیز درباره مانتو کرپ

مانتو کرپ معمولا گشاد است و برای مجالس می‌تواند بسیار زیبا باشد. مدل‌های مختلف مانتو زنانه در شکل‌های مختلف وجود دارد ولی مهمترین آن‌ها شومیز یا تونیک است که هم در مهمانی‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و هم در دورهمی های دوستانه و رسمی مناسب است و به راحتی می‌توان با شومیز مجلسی زیبا تیپ زیبایی داشت، به شکل معمول شومیزها نیز از جنس کرپ هستند، علاوه بر آن این نوع شومیزهای مجلسی باید ساده و شیک‌ بوده و در عین حال زیبا و راحت‌باشد به خصوص اگر مانتو مجلسی بلند و آستین داشته‌باشد.

 در این مطلب ایده‌های خلاقانه‌ای درباره مانتو کرپ را به شما ارائه می دهیم که علاوه بر جذابیت بسیار زیاد، باعث زیبایی فرم بدن نیز می‌شود، پس این مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید. تزیین مانتو کرپ با مروارید و نگین می‌تواند ایده جالبی برای مجالس و مهمانی‌ها باشد. برای تزیین این نو مانتوها با مروارید و نگین می‌توانید از مروارید و نگین‌های درشت و‌ریز در پایین و بالا مانتو خود استفاده کنید و با مروارید و نگین‌های‌ریز و ظریف شکل زیبایی برای اندام خود به وجود آورید. با استفاده از نگین‌هایی مثل یاقوت و یا مروارید و نگین‌های‌ریز می‌توانید علاوه بر ظرافت در طرح و مدل و رنگ، خود مانتو را نیز زیبا‌تر جلوه‌دهید.

مانتو از جنس کرپ

پارچه‌کرپ مناسب استفاده برای لباس مجلسی سفید و یا رنگهای متنوع دیگر است ، استفاده از این پارچه بسیار زیبا و کاربردی است. این مدل یکی از پر‌طرفدارترین و جدید‌ترین پارچه‌های کرپ‌میباشد که در مدل‌ها و طرح‌های مختلف و زیبا در بازار موجود میباشد.

معمولا در تهیه و تولید ‌پارچه‌کرپ با یک پارچه نازک با زمینه سفید روبرو می شوید. برای ایجاد لطافت و نرمی و لطافت بیشتر در بافت پارچه، پارچه سفید را رنگ کرده تا ضخیم‌تر نشان دهد و در رنگ‌های متنوع تری دیده شود. پارچه کرپ‌ دارای رنگهای روشن‌تر و زیبا‌تری نیز هست. برای زیباتر جلوه دادن و فرم دادن این نوع پارچه ها میتوانید از طرح‌های فانتزی، خطوط و یا نقش‌های خاص در روی این مدل پارچه‌ها استفاده کنید.

 این نوع پارچه برای دوخت مانتو کرپ عالی است و لطافت و زیبایی خاصی دارد و یا طرح‌های خاص نیز هماهنگ می‌شود. مانتو کرپ مناسب خانم‌های زیبا پسند است. پارچه کرپ از لحاظ ضخامت به دسته های متنوعی تقسیم میشود، برخی از آنها دارای بافتب ضخیم و برخی دیگر دارای بافتی نازک است که هر کدام از این موارد برای مدل مانتو و یا شومیز استفاده میشود.

مانتو مجلسی کرپ

مانتو  مجلسی کرپ بسیار سبک است و دارای وزن کمی است این مانتو می‌تواند جایگزین مناسبی برای مانتو نازک و یا مانتوهای ضخیم باشد که می‌توان برای مجالس عروسی و یا مهمونی‌ها یا حتی استایل‌های غیر رسمی استفاده کرد.

 این مدل مانتو دارای رنگ‌بندی متنوعی است که می‌تواند مناسب با انواع استایل رسمی و روزمره بوده و نیزبرای انواع استایل‌های هنری و کژوال مورد استفاده قرار گیرد. مانتو مجلسی مشکی جزو این مدل مانتو‌های مجلسی زیبا است که از جدیدترین ترندهای روز به شمار می‌رود و خانم‌های زیادی در دنیا شیفته مدل‌های رنگارنگ و طرح های این مدل مانتو شده‌اند.

 این مانتوها می‌توانند مناسب برای موقعیت‌های خاص مثل‌ست کردن با مانتو‌اسپرت و یا‌ ست کردن با شلوار کوتاه مجلسی مورد استفاده قرار گیرند، می‌توانند به سادگی با انواع کت‌ها و یا پالتوها ‌ست شوند و یا حتی می‌توانند برای مهمانی‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرند.

 این مدل مانتو‌ها دارای پارچه‌ای عالی می‌باشند و می‌توانند زیبایی منحصر به فردی به استایل شما بدهند به شرطی که در انتخاب پارچه وسواس کافی را مورد توجه قرار دهید. رنگ‌بندی بی‌نظیر این مانتوها می‌توانند این فرصت را به شما بدهند تا بتوانید به بهترین حالت با استایل رسمی و یا غیر رسمی مانتو را ست کنید.

مانتو ساده کرپ حریر

مانتو ساده‌کرپ از جنس حریر پارچه‌ای کرپ یکی از آیتم‌های جذاب و کاربردی است که زیبایی خاص خود را دارد. در بین بسیاری از بانوان، مانتو‌کرپ حریر برای مراسم‌ها و مهمانی‌ها گزینه بسیار مناسبی است که جذابیت ویژه‌ای دارد.

 در گذشته خانم‌ها بیشتر از مانتو‌کرپ یا ساده استفاده می‌کردند اما در حال حاضر می‌توان گفت ‌مانتوهای ‌طرح‌دار و شلوغ، به دنیای مد بازگشته و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. مانتوهای‌طرح‌دار به قدری محبوب هستند که اگر قصد داشته باشید یک مانتو ساده در برنامه ‌مد و پوشاک خود بگنجانید، باز هم انتخاب شما کرپ است.

 در حال حاضر مانتوهای‌طرح‌دار به یکی از پرکاربردترین گزینه‌ها برای خانم‌های جوان و دانشجوها تبدیل‌شده‌است. در این مقاله به‌طور مفصل، تمام نکات مربوط به این مانتوها را بیان نموده و هر آن‌چه که در مورد این مانتوها باید بدانید را خدمت شما عزیزان توضیح داده ایم تا خریدی به‌یادماندنی داشته باشید. برای‌اینکه در هنگام دوخت مانتو، اندازه‌قد و دیگر موارد دچار مشکل نشوید، در ابتدا بهتر است با انواع مانتو کلاسیک و مانتوهای ساده و طرح‌دار آشنا شوید. مانتو دنیز در این مورد به شما راهنمایی های لازم را می دهد.

خرید مانتو کرپ

مانتو‌کرپ از ترکیب رنگ‌های بسیار تیره به وجود می‌آید که می‌توان گفت رنگ‌های تیره در لباس‌های این جنس پارچه بسیار پرطرفدار هستند و در میان افراد بسیار جذاب به نظر می رسند و همین تنوع طرح و رنگ یکی از دلایل محبوبیت این پارچه است. این پارچه یکی از پرطرفدارترین و پر مصرف‌ترین پارچه‌ها در میان مردم است و به خاطر سبک بودن به صورت روزمره و در استایل‌های رسمی استفاده می‌شود.

این پارچه مناسب تیپ‌های رسمی و روزمره است اما اگر بخواهیم لباس‌های دیگری به این مانتو اضافه کنیم مثل مانتو‌اسپرت، مانتو مجلسی و. می‌توان در استایل‌های کژوال یا استایل‌های کژوال، مانتوی‌کرپ را به صورت ترکیبی به کار برد و در استایل‌های رسمی هم می‌توانید از مانتو‌کرپ سفید استفاده کنید.

مدل‌های متنوعی از‌مانتوهای‌کرپ وجود دارد که مناسب افراد با قد کوتاه و بلند هستند اما مدل‌های بلند‌تر مناسب افراد کوتاه قد می‌باشند. اگر برای مجالس می‌خواهید در محل کار مانتو بپوشید، بهتر است آن را با شلوار جین تنگ‌نپوشید، اما اگر برای مهمانی می‌خواهید مانتوهای رسمی بپوشید بهتر است آن را با شلوار پارچه‌ای نپوشید. پارچه‌کرپ در رنگ‌بندی متنوعی در بازار وجود دارد که می‌توانید برای مشاهده رنگ بندی و خرید مانتو کرپ به سایت مانتو دنیز مراجعه کنید.


انواع مانتو

daderaya1
پیشنهاد لحظه ای
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *