همه چیز در مورد مانتو های حریر

همه چیز در مورد مانتو های حریر

مانتو حریر یکی از انواع مانتوهایی است که بسیار پرطرفدار است. این نوع مانتو بیشتر برای خانم‌های خوش سلیقه  استفاده می‌شود. این مانتو نیز مانند مانتوهای دیگر با رنگ‌های مشکی، آبی آسمانی و صورتی… دیده میشود. مانتو حریر طرح و رنگ‌های متفاوت و جذابی دارد. این مانتو بیشتر به شکل‌جلوبسته و ساده دوخته میشود و مناسب برای فصل‌های زمستان و تابستان است. مانتو حریر را با شلوار می‌توانید‌ ست کنید. خانم‌هایی که اندام لاغری دارند، می‌توانند از این مانتو با رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنند. خانم‌هایی که اضافه وزن دارند، با پوشیدن این مانتو می‌توانند اندام خود را در این فصول لاغر‌تر نشان‌دهند. این مانتو طرح‌های سنتی دارد که در فصل بهار بسیار محبوب هستند. رنگ مشکی آن بسیار زیباست و در رنگ‌های تیره‌تر مثل طوسی یا بنفش نیز می توانید این مدل مانتو را استفاده کنید. مانتو حریر هم برای خانم‌هایی که لاغر هستند، مناسب است و هم خانم هایی که چاق هستند می توانند از رنگ های جذاب آن انتخاب کرده و اندامشان را لاغرتر نشان دهند. مانتوهای‌مشکی ساده تا سفید و خاکستری و سبز برای خانم‌های لاغر مناسب است.

مدل های مانتو حریر,مانتو حریر

مدل های مانتو حریر

مانتو حریر (مانتو بلند) مدل‌مانتو حریر، مدل مانتو بلندی است که دارای آستین‌های چین‌دار است. مانتو حریر مجلسی برای خانم‌های کوچک و خانم‌های قد بلند مناسب است. اگر دوست دارید قد بلند‌تر دیده‌شوید می‌توانید مانتو حریر را با شلوار اسلیم ‌ست کنید. از مانتو مجلسی در مجالس و مهمانی‌های رسمی می‌توانید استفاده کنید. اگر می‌خواهید از رنگ‌های شاد برای مانتو مجلسی خود استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما رنگ کرم است.

برای مانتو مجلسی بلند معمولا رنگ‌های کرم، روشن مناسب است و می‌توان از آن در کنار سایر رنگ‌های شلوار و کیف استفاده کرد. همچنین این رنگ مانتو مجلسی می‌تواند با سایر اکسسوری‌های مناسب به خوبی ست ‌شود. مانتو حریر با پارچه‌های دیگر نیز کاملا هماهنگ است. اگر مانتو حریر را در کنار کفش‌های پاشنه بلند بپوشید زیبایی ظاهری خوبی پیدا می‌کند. مانتو حریر مشکی دارای طرح‌های مختلفی است. به غیر از مانتو حریر، مانتو حریر مشکی در رنگ‌های متفاوتی با پارچه‌های مختلف تولید می‌شود. برای‌ست کردن مانتو حریر مشکی با لباس‌های دیگر خود می‌توانید از رنگ‌های مختلف آن استفاده کنید.

انواع مانتو حریر,مانتو حریر

انواع مانتو حریر

انواع مانتو حریر در دو مدل کوتاه و بلند وجود دارد که مناسب خانم‌های با اندام‌های مختلف هستند و برای داشتن استایلی راحت‌تر گزینه مناسبی هستند. اگر شما هم از طرفداران‌مانتوهای حریر هستید و قصد دارید آن‌ها را خریداری کنید، حتما این مقاله را از دست ندهید. برای خرید مانتوهای ساده باید ابتدا انواع طرح‌ها را بشناسید و با توجه به اندازه و فرم اندام خود خرید کنید تا استایلی متفاوت داشته باشید.

 مانتوهای‌حریر مدل‌های کوتاه، بلند و تا روی زانو دارند و می‌توانید با توجه به فرم اندام خود، مانتوهایی به رنگ خنثی نیز انتخاب کنید. از مانتوهای حریر با پارچه حریر می‌توان برای مجالس یا مهمانی‌ها استفاده کرد. مانتو مجلسی حریر و بلند را در مکان‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد. می‌توان این مانتوها را با کت و شلوار‌های مجلسی‌ست کرد، برای مثال کت و شلوار‌های مجلسی کوتاه با یک مانتو حریر مجلسی بلند ‌ست می‌شود. مانتوهای مجلسی حریر را معمولا می‌توان با شلوار جین و کفش پاشنه بلند ‌ست کرد، برای مجالس رسمی می‌توانید از مانتوهای بلند استفاده کنید. مانتوهای مجلسی حریر را می‌توان با انواع کت‌ها، پیراهن‌ها، دامن‌ها و شلوارها نیز‌ست کرد.

 

مانتو مجلسی حریر,مانتو حریر

مانتو مجلسی حریر

مانتو مجلسی حریر یکی از پرطرفدارترین مدل مانتو‌ها برای خانم‌های شیک‌پوش است. این مدل‌مانتوهای مجلسی را می‌توانید با تاپ شلوار یا دامن بپوشید. در این مدل‌مانتوها از پارچه‌های گلدار استفاده ‌شده‌است که استایل شما را کامل‌تر می‌کند. این مدل‌مانتوها مناسب برای استایل‌های اسپرت است. همچنین برای تیپ‌های کژوال و کلاسیک بسیار مناسب هستند.

 البته اگر این مانتوها به صورت جلوباز انتخاب می‌شوند با لباس‌های یقه بسته هم مناسب خواهند بود. مانتو مجلسی حریر از مدل‌مانتوهایی است که برای خانم‌هایی که اندامی لاغر دارند مناسب است. این مدل‌مانتوها می‌تواند شما را قد بلند‌تر نشان‌دهد. در این مدل‌مانتوها استفاده از دو یا سه لایه حریر باعث زیباتر شدن مانتو میشود.

این مدل‌مانتوها را می‌توانید با تاپ‌ و شلوار یا دامن بپوشید. این مدل مانتو‌ها برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی مناسب هستند. مانتو مجلسی حریر بیشتر مخصوص افرادی است که اندام متناسب با فرم بدنی خود دارند. اگر اندام متناسبی دارید می‌توانید این مدل‌مانتوها را با تاپ شلوار بپوشید.

 

مدل های متنوع مانتو حریر,مانتو حریر

مدل های متنوع مانتو حریر

مانتو حریر ساده، مانتو حریر مجلسی، مانتو حریر بهاره، مانتو حریر‌تابستانه، مانتو مجلسی حریر، مانتو مجلسی حریر

مانتو حریر شیک فصل تابستان و بهار,مانتو حریر

مانتو حریر شیک فصل تابستان و بهار

در این دو فصل می توان از مانتو حریر با پارچه های رنگی و خنک استفاده کرد که معمولا بسیار پرفروش هستند. خانم ها به این نوع مدل مانتو بسیار علاقمند بوده و جنس آنها به شکل معمول از حریر و یا کرپ است. پارچه حریر بسیار سبک و خنک است و همین باعث شده است که انتخاب بسیار مناسبی برای فصل های بهار و تابستان باشد.

حریر و جنس کربپ حریر به طور کلی از الیاف ابریشمی ساخته شده اند و به همیت دلیل دارای زیبایی خاصی هستند. ابن نوع پارچه ها سبک و بسیار عالی برای فصول گرم هستند. طرح ها و رنگهای جذاب آنها نیز باعث شده است که برای مهمانی ها و مجالس نیز از این نوع پارچه برای دوخت و دوز مانتو استفاده شود. جنسی بسیار خنک و لطیف که طرفداران زیادی در بین خانم ها دارند.

 خرید مانتو حریر از مانتو دنیز

مانتو دنیز دارای انواع مدل های مانتو حریر مجلسی و ساده است. طرح ها و رنگهای متنوع برای علاقمندان به این نوع مانتو استفاده شده است. مانتو دنیز دارای طراحان بسیار دقیق و فوق العاده است. برای فصل بهار مانتو دنیز مدل های متنوعی از مانتو حریر را در نظر گرفته است تا بتواند بهترین و جدیدترین مدل مانتو حریر را برای خانم ها طرح کند.کارشناسان این سایت می توانند درباره مدل و نوع جنس و کار و حتی درباره قیمت ها و یا اینکه چه مدل هایی را باید برای چه تیپ و سایزی مناسب به شما کمک کنند. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر بهتر است که وارد سایت مانتو دنیز شوید و تمامی مدل ها را برای فصل بهار مشاهده کنید.

 


انواع مانتو

daderaya1
پیشنهاد لحظه ای
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *